Aktualności z rynku
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Nie każda osoba posiada własne mieszkanie - wiele osób woli wynajmować, by zaoszczędzić sobie wieloletniego kredytu czy mieć większą swobodę w przeprowadzkach. Podobna zasada ma miejsce w przypadku prowadzenia biznesu. Nie każdy przedsiębiorca musi mieć własny lokal i wynajmowanie wcale nie jest czymś gorszym od działalności "na swoim". Często to właśnie powierzchnie handlowe do wynajęcia okazują się bardziej korzystną alternatywą.

 

Kiedy najem powierzchni handlowej się opłaca?
Zakup i wyposażenie własnego lokalu to ogromne koszty. Szczególnie dla przedsiębiorców, którzy dopiero rozkręcają swoją działalność. Nie mają pewności, czy ich biznes wypali, a zaciąganie wysokiego kredytu na własny lokal z pewnością nie ułatwi sprawy. Powierzchnie handlowe do wynajęcia mogą więc być w tym wypadku rozwiązaniem idealnym. Koszt najmu jest bowiem znacznie niższy niż koszty spłacania wieloletniego kredytu. Przedsiębiorca czuje też mniejszą presję. W razie niepowodzenia nie będzie musiał bowiem martwić się sprzedażą lokalu czy spłata kredytu. Wystarczy, że rozwiąże umowę z właścicielem lokalu.

Powierzchnie handlowe do wynajęcia - prestiż i szansa na dotarcie do klientów
Oszczędność to jednak nie jedyna zaleta, jaką oferują powierzchnie handlowe do wynajęcia. Kolejną jest niewątpliwie dopasowanie do każdego biznesu. Szeroka ilość ofert lokali, które można wynająć sprawia, że właściwie każdy ma szansę znaleźć przestrzeń idealną dla swojej działalności. Zwykle lokal jest także wykończony w takim stopniu, że od podpisania umowy najmu do rozpoczęcia działalności może upłynąć naprawdę mało czasu i nie trzeba dokonywać zbyt wielu wydatków. Dużą zaletą jest także fakt, że powierzchnie handlowe do wynajęcia zazwyczaj zlokalizowane są w najbardziej atrakcyjnych miejscach - w centrach miast czy w przestrzeniach licznie odwiedzanych przez potencjalnych klientów. Dla przedsiębiorcy oznacza to więc, że decydując się na najem już na start ma większą szansę dotrzeć ze swoją ofertą do szerokiego grona odbiorców i osiągnąć duże zyski.

Artykuł powstał we współpracy z https://biura.online/biurowce/warszawa

 

 

REKLAMA