Zarządzanie zespołem
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Każde przedsiębiorstwo, bez względu na to, ilu pracowników zatrudnia, potrzebuje narzędzi, które ułatwią organizację pracy na co dzień. Podczas wykonywania zadań w biurze sprawdzają się praktyczne narzędzia jak pieczątki firmowe, segregatory do porządkowania dokumentów i różne urządzenia w zależności od specyfiki pracy. Aby sprawniej realizować zadania, szczególnie w czasie zdalnego zarządzania zespołem pracowników, warto korzystać z dedykowanych programów i narzędzi do organizacji pracy i czasu. Poznaj je wszystkie, wypróbuj choć jeden i sprawdź, czy zwiększy produktywność i obroty w twojej firmie.

 

Trello

Narzędzie to jest często porównywane do tablicy korkowej, ponieważ umożliwia wstawianie na tzw. tablicach list zawierających informacje skierowane do określonych osób. Ułatwia to kontrolę projektów firmowych i zadań, których doprowadzenie do końca sprawiało wcześniej trudność. Atutem Trello jest możliwość korzystania z tego narzędzia przez wiele osób równocześnie, dodawania plików z Google Drive czy Dropboxa, przesyłanie materiałów wideo, zdjęć, czy dodawanie komentarzy do pracy innych osób.

 

Asana

Rozwiązanie przeznaczone do organizowania projektów, zadań, firmowych wyjazdów. Platforma jest bardzo rozbudowana i przeznaczona do pracy zespołowej. Korzystający z niej nie potrzebują dodatkowej poczty e-mail. Umożliwia szybkie rozdzielanie zadań, przypisywanie ich do pracowników, tworzenie notatek i dodawanie komentarzy. Jako program do organizacji pracy sprawdza się doskonale także ze względu na obecność kalendarza w obszarze roboczym, możliwość synchronizacji z Google Calendar, a także dostępność wielu wtyczek.

 

Podio

Mimo wielu zbieżnych funkcji z Trello czy Asaną program jest godny polecenia, a jego atutem jest prostota. Jeśli więc do tej pory nie korzystałeś z programów do organizacji czasu, to Podio będzie właściwym rozwiązaniem na początek. Umożliwia nie tylko przypisywanie zadań czy projektów, ale też zarządzanie urlopami czy wydatkami. Prosty interfejs, duży zakres funkcjonalności czy możliwość tworzenia wartościowych raportów to argumenty przemawiające za wypróbowaniem tego rozwiązania. Narzędzie można zintegrować z Google Drive oraz Dropboxem.

 

Grafik dyżurów

To program stworzony z myślą o pracownikach medycznych i planowaniu dyżurów. Z czasem rozwinął się do tego stopnia, że stał się narzędziem powszechnie wykorzystywanym do planowania pracy osób spoza branży medycznej. Grafik umożliwia zaplanowanie do 4 zmian roboczych, a nawet automatyczne generowanie miesięcznego czasu pracy. Narzędzie znacząco ułatwia rozpisywanie czasu pracy w przypadku zarządzania dużym zespołem pracowników. Wśród jego głównych zalet wymienia się możliwość tworzenia i drukowania rozkładu pracy, a także kart ewidencji pracy, prosty interfejs i rozległe możliwości konfiguracyjne.

 

Microsoft Project Professional

Program dedykowany do zarządzania projektami ułatwiający podniesienie wydajności pracy biurowej. Umożliwia śledzenie projektów realizowanych w ramach jednego systemu zarządzania współpracującego z innymi firmowymi produktami Microsoft oraz usługami w chmurze. Duża liczba dostępnych narzędzi do raportowania, analiza scenariuszy alternatywnych bez potrzeby tworzenia planu od nowa czy proste i szybkie budowanie witryn projektów przemawiają za wypróbowaniem tego prostego programu do organizacji czasu pracy firmie.

 

Evernote

Rozwiązanie dla osób, które lubią organizować pracę poprzez tworzenie notatek. Evernote to narzędzie gwarantujące przechowywanie prawie wszystkich plików, z których można tworzyć teksty, zrzuty ekranu itp. Choć nie jest to tak zaawansowany program do zarządzania zadaniami jak wcześniej wymienione narzędzia, to jednak jest rozwiązaniem praktycznym na co dzień. Jako aplikacja do zarządzania czasem gwarantuje łatwy dostęp do zbieranych danych, integrację z przeglądarką internetową oraz pocztą elektroniczną.

 

Rainlendar

Pierwszy kalendarz w naszym zestawieniu. W rzeczywistości to edycja narzędzia udostępnionego w systemach Windows oraz Linux. Rainlendar to rozwiązanie dla wszystkich, którzy potrzebują przez cały czas kontrolować zbliżające się terminy realizacji zadań. Można je zintegrować z Microsoft Outlook czy usługą Google Calendar. Prostota, bieżące wskazywanie zbliżających się zdarzeń i obsługa skórek umożliwiająca personalizację wyglądu są ważnymi atutami tego programu.

 

Statlook

Rozbudowane narzędzie ułatwiające kompleksowe zarządzanie zasobami informatycznymi firmowej sieci komputerowej. To łatwy sposób kontrolowania całej sieci oraz zdalne łączenie się z poszczególnymi użytkownikami. Gwarantuje pełne bezpieczeństwo danych firmowych gromadzonych na komputerze, a także dyscyplinowanie pracowników. Administratorzy mogą wykryć legalność oprogramowania czy niepożądane pliki multimedialne, które mogą skutkować nałożeniem na firmę kar pieniężnych. Wśród zalet programu wymienia się monitorowanie wydajności pracowników, aktualną inwentaryzację sprzętu czy audyt oprogramowania.

 

ClearPro

System do zarządzania produkcją wspomagający dodatkowo obsługę magazynu i sprzedaży w firmie. ClearPro sprawdzi się w czasie planowania, realizacji oraz rozliczania produkcji, ułatwi pracę w obszarze logistyki i księgowości w firmie. To program bardzo elastyczny, pozwalający na dopasowywanie opcji do swoich potrzeb. Umożliwia wykorzystanie bezpłatnego serwera baz danych MySQL, prowadzenie dowolnej liczby magazynów z określonymi metodami wycen i proste prowadzenie analiz sprzedaży.

 

GanntProject

Program ułatwia planowanie oraz zarządzanie projektami z użyciem diagramu Gatta. Pozwala na szczegółowe rozdzielenie projektów oraz planowanie czasu ich wykonania. Główny ekran jest podzielony na dwie części umożliwiające jednoczesne zarządzanie zadaniami i weryfikowanie ich w firmie poprzez wizualizację wykresu na osi czasu. Wśród zalet programu wymienia się prosty w obsłudze interfejs, możliwość zapisywania gotowego projektu w różnych formatach plików i dostępną opcję dzielenia się zasobami z innymi użytkownikami.

 

Zarządzanie czasem podnosi wydajność pracowników

Umiejętne planowanie i rozdzielanie zadań przy pomocy dedykowanego oprogramowania znacząco zwiększa efektywność pracy, a co się z tym wiąże, oszczędza czas. Warto korzystać z różnych rozwiązań, by ułatwić sobie pracę, także takich jak pieczątki firmowe, które przyspieszają znakowanie ważnych dokumentów i załatwianie różnych formalności. Za pośrednictwem strony Stampler.pl można zamawiać pieczątki online 24h/dobę.

A dla osób, które poza programami lubią korzystać z programów osobistych, przygotowaliśmy darmową grafikę, którą można wydrukować i dodać do swojego kalendarza.

obraz 1

Planer miesięczny, tygodniowy oraz listę spraw i priorytetów można pobrać za darmo: planery stampler1

REKLAMA